Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

Till mitt hjärta!

Av Rickard Åkerlund - 19 augusti 2014 19:30

Här kommer ett inlägg helt dedikerat till min underbara flickvän!


Vi har varit tillsammans i ett år och snart fyra månader och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Du är den som som ständigt ger mig ett leende på läpparna och du den som alltid finns där för mig, i vått och torrt. Till och med första gången vi träffades kunde vi inte vara ifrån varandra mer än en dag! Så glöm inte att jag älskar dig, och att ingen på denna jord kommer kunna ändra på det. MITT ALLT!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rickard Åkerlund - 17 september 2014 18:08


Ett grymt pass med löpning ikväll, tillsammans med älskling! Blev intervaller och eftersom lovade ifall vi kör på mitt sätt (ungefär tills man ligger i fosterställnig och vill dö xD ) så får hon massage senare ikväll. Det gäller att finna motivatione...

Av Rickard Åkerlund - 17 september 2014 10:53

Känner att jag måste få skriva av mig om detta. För detta är något som ärligt talat går mig nerverna. SD fick 12,9 procent av rösterna i valet, detta gör de till Sveriges tredje största parti och antagligen kommer de ge de en viktig vågmästarroll. De...

Av Rickard Åkerlund - 15 september 2014 02:20

Jag vill börja med att förklara att på min blogg skriver jag om det jag känner för. Det finns säkert gott om människor därute som inte håller med om det jag skriver, och då kan man antingen debattera eller så kan man vända och helt enkelt inte läsa v...

Av Rickard Åkerlund - 15 september 2014 00:52

Hej, på er allesammans. Idag körde jag ett riktigt skönt pass ute i mörkret. Jag körde löpning och styrka. Det många inte tänker på är att det behövs faktiskt inte dyra gym för att träna styrka. Armhävningar, Sit-Ups och så vidare, kan man göra var s...

Av Rickard Åkerlund - 9 september 2014 21:28


Dagens Krav-Maga var mer eller mindre brutalt, precis så som det ska vara. Vi började med att öva tredjepartskydd, det vill säga skydda exempelvis skydda en vän eller skydda "viktiga personer" för livvakter. Redan här blev det extremt påfrestande och...

OM MIG

Hejsan Hoppsan! Jag heter Rickard och detta är min blogg om träning. Jag delar med mig av vad jag sysslar men och diverse tankar och åsikter. 

På min fritid tränar jag Krav Maga, som är ett Israeliskt självförsvarssystem som militärer, livvakter och poliser runt om helt världen använder sig utav. Jag tränar också på gym, löptränar och simmar. 

 

 

Jag har såklart inte enbart fritid dock. Just nu håller jag på att läsa till Undersköterska men ska så snart som möjligt hoppa på Sjuksköterskeutbildning för att sedan arbeta med antingen kirurgi eller akutsjukvård. Akutsjukvården kan vara både på sjukhus eller på ambulans.

 

Inom min nuvarande utidning ingår Psykiatri vilket gör att jag kommer ha praktik inom det och antagligen arbeta inom det medan jag pluggar. Vart är inte helt bestämt än men blir nog antagligen på Rättspsyk eller inom Barn- och Ungdomspsykiatrin (BUP)

 

      

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

RSS

Bloggtips! :)


Skapa flashcards